Sälj burkhor på ICA

41-åriga tvåbarnsmamman hittade ett plagg med spets för flickor på ICA och detta blir en 'spets-bh' i hennes hjärna.
( och bara ordet spets-bh borde vi förbjuda för det förknippas bara med porr och prostitution ju, väl?)

www.aftonbladet.se/nyheter/article4410010.ab

Jag har mängder med kompisar vars döttrar vill ha kläder som har spets. De tycker det är fint. Jag tror inte sex , porr och snusk finns i deras sinnesbild ö.h.t. Den finns mest hos människor som 41-åringen i artikeln.

Vad jag är trött på hysteriska kvinnor som ser porr och snusk i allt.  Vad tycker 41-åringen man skall göra? Ska vi förbjuda kjolar , nattlinnen ( särskilt med spets) blusar för alla flickor under 18 år?

Ska vi inför ngn form av unisex-overall ? Eller ska vi ta den där burkhan på direkten?

Kommentarer
Postat av: Nina

Så här får man säkert inte säga men jag gör det ändå. Hon ser ut som en grinig, bitter klimateriekossa och jag skulle tro att hon skulle må bra av lite sex själv :-)



Håller med i allt och jag minns hur jag var i den åldern. Älskade spets och rosa och rysch. Tyckte jag var såååå fin men sex och porr fanns i min hjärna då. Det är hysteriska morsor som förstorar upp allt och tar ut sin frustration på fel saker.

2009-02-14 @ 23:45:05
Postat av: Klp

Inte bara morsor faktiskt..verkar finnas gott om farsor med som tolkar konstigt.

2009-02-15 @ 00:47:56
URL: http://kaffelattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0