Inget inlägg

Hade tid över längs vägen och en intressant idé i tanken. Fick idén att skriva ned ett inlägg och publicera det ikväll. Fällde upp datorn mot ratten i bilen. Tog en klunk av kaffet från Mc Donalds. En varm känsla spred sig i bröstet och magen...neefan..PÅ bröstet och magen.

En stor kaffefläck breder ut sig över finaste skjortan och jag har två möten kvar innan dagen är slut.

Jävla Mc Donalds. De har nyss blåst mig på massa pengar , en sketen 'ceasarsallad' , vatten och en liten ljummen hamburgare plus kaffeblasket kostade 86spänn. ÅTTIOSEX..det får man en vällagad sushi för.

För ÅTTIOSEX spänn kan man begära att det slöa klappträet i kassan klarar av att montera ihop en kaffemugg så inte innehållet rinner förbi munnen.

Så det blev inget inlägg.  Det blev en snabbsväng på ett H&M 'a 2,5 minut och inköp av tröja. ( tur man är man)

Och Mc Donalds kan köra upp en senapssmord trafikkon i röven.

Kommentarer
Postat av: Peter Harold

För 80 riskdaler hade du säkert fått en hel grillad kyckling och ett huvud isbergssallat samt något gott att dricka. Fast det ser lite mysko ut när man står vid bensinstationen och sköljer rent salladsbladen intill biltvätten...

;-)

2008-09-23 @ 15:26:39
Postat av: Rana

Hahaha, jag gillar ditt kvasipositiva konstaterande: tur att man är man.

2008-10-01 @ 13:05:46
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/
Postat av: Mischa

fin blogg =)

2008-10-01 @ 13:20:53
URL: http://www.miischas.com
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0