Många bollar i luften..

Jag råkade googla på frasen "många bollar i luften" i jakten på en sarkastisk bild. Hittade ingen, tänkte rita en själv men hinner inte.

Jag hittade däremot en helvittes massa trista presentationer om folk som gillar att "ha många bollar i luften". Jag blir mer o mer övertygad om att denna egenskap, att kunna ha många bollar i luften, kräver en hel del luft i bollen...och en omgivning med tålamod, efterssom folk som gillar att ha "många bollar i luften" oftast bara snackar en massa skit...de flesta bollarna seglar runt runt däruppe i luften tills de flesta glömt bort dem och då är det bara att låta dem dunsa ner mellan de berömda stolarna.


Innan träningen idag gick jag på muggen. Någon annan hade gjort #2 precis innan och det luktade. Det luktade precis som det brukar göra på toaletterna i Grekland. Hela jag fylldes av sol och greklandslängtan.Det kändes så nära..som om jag kunde öppna dörren och kliva ut på en solig gata nära ett blått hav. Så kan det bli.

Kommentarer
Postat av: mymlan

Hmm. Många bollar i luften. själv tycker jag det är alldeles tillräckligt att ha en. Däremot sätter jag gärna bollar i rullning... Men då är det inte upp till mig vart dom tar vägen sen. ;o)

2008-01-16 @ 07:44:48
URL: http://mymlanthereal.wordpress.com
Postat av: Peter Harold

Ursäkta mig att jag känner mig lite skeptisk, men jag har hittills aldrig fått några semesterkänslor i toaletten när den förorenats av föregående besökare... Fast det kan ju bero på att jag helst åker på bergsvandringar när jag är på semester!
*garv*

2008-01-16 @ 16:22:15
URL: http://blogg.passagen.se/haroldmania
Postat av: Rana

*vaknar till* Jag tror du är begåvad, karl.
/Rana

www.ranashorisont.blogspot.se

2008-01-31 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0