Vett och sans

I sverige kan kriminella nätverk operera nästan ostört. Staten tänker förbättra logistiken för dessa nätverk nu genom att lägga ned tullen verksamhet i Norrland. Hamnarna och gränserna ligger därmed öppna för transport av stulna pengar, människor och narkotika.

Inte så att staten sparar på krutet , nejdå. Vi har ju en nationell insattsstyrka gubevars. Fast nu är ju de kriminella nätverken som opererar bl.a i sverige FARLIGA, och det är ju inte bra. Alla , även nationella insattsstyrkan har väl rätt till en säker arbetsmiljö. Men nå´t ska man ju ha dem till...antar jag..

T.ex att gripa en tonårsflicka som synts med luftgevär:

www.dagbladet.se/artikel.php?id=374630&avdelning_1=101&avdelning_2=


Jag vill ha mina skattepengar tillbaka.


Kommentarer
Postat av: fia

ja du jag e villig att hålla me dig det är ju galet så det är , räna , mörda och annat i sverge kan man tydligen komma långt me . riktigt illa .

2008-02-03 @ 13:24:51
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0