Nördigt..

Framför mig i kassan står en kvinna 30 nånting och jag konstaterar att hon är söt. Sedan kollar jag ner i korgen på det jag köpt och försöker summera vad det kommer kosta. Det blir alltid en överaskning för jag kollar nästan aldrig på prislappar.

Jag kommer fram till att det borde bli 70-75 spänn. Så kommer tanken:

'kostar det under 70 kronor skulle den söta kvinnan framför mig kunna tänka sig att ligga med mig'

En slags vardagsgambling i fantasin..eller nå´t.

Det blir min tur att betala och jag har redan glömt alltihop. Kvinnan före mig går åt sitt håll utan att se mig.

Sedan i bilen kommer jag på det igen..kollar på kvittot...

69 kronor

: )


Kommentarer
Postat av: Rana

Är fortfarande liksom motvilligt förtjust i denna blogg. Blir helt enkelt TVUNGEN att länka hit.

2008-02-20 @ 17:21:11
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com
Postat av: Klp

Ovilligt eller inte , tack säger jag !

2008-02-21 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0