Mikael is

lägger ner his facebooksida. Jag har provat , jag blev ju inbjuden. Hon som bjöd mig kan jag kommunicera med utan facebook och några andra vänner har jag inte hittat. Jag har letat gamla skolkompisar, skolhatobjekt, gamla flickvänner , gamla olyckliga kärlekar , lumparkompisar, jobbarkompisar, jobbarfiender, tillfälliga ragg ( svårt utan efternamn)..nada sip..tomt..inte en enda av dem finns på facebook. Eller så är det jag som inte finns.

Skit samma!

Det är bättre jag koncentrerar mig på livet. Hålla sams med sönerna , älska hustrun , elda löv och allt annat skoj.

Jag är lite less nu. Jag upptäckte Klungan för nå´t år sedan..letade febrilt på nätet men då fanns inget. Nu finns de på myspace och youtube. Men de turnerar ju också. Det visar sig att de spelat här i sta´n fan i mig IGÅR.

Då låg man ju på toa och spydde ikapp med 5-åringen i höstens första kräksjuka.

F.ö känns det rätt safe att avslöja mitt riktiga namn, med den läsarfrekvensen jag har..

Om man skulle kolla lite Idol nudå...eller lyssna på neurosis...eller börja lite med Kent

Kommentarer
Postat av: heaven

Hej Mikael

Förresten en jäkligt fin stavning.

Annars så är det ju inte så farligt stt släppa på anonymiteten...

Hoppas jag:)

2007-10-27 @ 10:56:39
Postat av: Klp

Finns få alternativ till den stavningen , förutom ch ? ( vilket är fulare ja )

Jag ville hellre heta Patrik , Fredrik eller Marcus..än mesiga Mikael när jag var liten.

2007-10-27 @ 15:23:29
Postat av: Nemi

Min stavar också som du, med bara k, det är mycket finare. :)

Och om jag inte är helt ute och cyklar och minns stavningsregler rätt så skulle det väl ändå inte uttalas så, miiiikael om det stavas med ch? Utan Mickael väl. Det är för övrigt ett av de ord jag ofta skriver fel, skriver Miakel.

Facebook suger.....

2007-10-29 @ 20:11:20
Postat av: klp

Mickael kan man väl inte heta? det låter ju förj-igt..som nå´n finsk asfaltsmaskin.

Michael uttalas nog som Mikael men ser lite degigt ut.

2007-10-31 @ 15:58:07
Postat av: klp

InternetSlampa som jag är så är jag kvar på /&#"/&& facebook...efterssom colalightmamman snuddade vid det och vips hade 75864 kompisar...så kan jag ju åka lite snålskjuts på henne.

Men om jag börjar leka snöbollskrig o annan skit på facebook, då får ni skjuta mig! Med en slaktmask!

2007-11-07 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0