Japp , jag finns

men har inte så mycket att säga. Imorrn kväll åker vi till fjällen. Planen är att komma tillbaka därifrån utvilad och stark efter påsk. Pussas med colalightmamman. Åka längdskidor i skogen och leka med barnen lite mera än att dricka öl och vräka i mig godis och mat.

Det är bra att ha en plan.

Förövrigt är det lite upp & ner. Jag skall skaffa en ny tjänstebil. Det är ett jävla mög att jaga bilförsäljare och tröska kalkyler och inse att man blir skinnad hur man än gör.

I morgon ska jag till tandläkaren och laga två hål. Ska bli skönt att få slappa lite på morgonen. Min tandläkare är en rätt söt 25-nånting.

Man tycker ju att köpa ny bil skulle vara jihaa och tandläkaren vara blä..men somligt är inte som det brukar.


Kommentarer
Postat av: Nemi

Jag har också en plan, jag ska ha en grop i snön att sitta påpälsad i (för det är ovanligt kallt för årstiden dit jag ska, -15 typ) en bra bok, bästa svägerskan som sällskap i gropen, varm vintoddy att värma mig med (vitt vin, en kanelstång och kardemummafrön och lagom med socker) och sol.
Låter väl inte fel??

Påskpuss!

2008-03-20 @ 09:23:28
URL: http://blogg.passagen.se/neeemi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0