Tupplur

Jag börjar känna mig som när jag låg i lumpen. Jag kan somna vartsomhelst närsomhelst. Lättast att somna är det framför bolibompa. Barnen tycker jag är tråkig och när jag vaknar har de gått därifrån. Jag kanske snarkade också.

Överallt är alla julstressade och jag med och inga julklappar har jag köpt jag heller och ingen tid till det har jag o bla bla bla. Om lite drygt en vecka är det iaf över. Då blir det nyårslöftesblabla ett tag innan vi alla ska bränna fett och vara panka i två månader. Se´n kommer vårkänslorna och beach2009. Se´n kommer semestersexastrot och ..nä..jul var det ju ja.

En konstig sak. Den här bloggen har ungefär 7 läsare. Därför blir jag lite förvånad att jag igår hade 511 läsare..och 28 idag..vaaeh..va?

Kommentarer
Postat av: fen

Ja, då låter lite stressad som redan oroar dig för sommar 2009.



Det kanske är jag som förstör besöksstatistiken?...

Näe, jag vet inte om de räknar rss-läsningarna.

På min wp-blogg så särskiljs rss-läsarnas "besök" från aktiva besök/klick.



Jag har lagt din blogg på de rss-läsare jag utvärderar, och de går ju per automatik och läser mot bloggar på min lista var 10 minut, eller vart 15de.. (jag har satt lite olika intervall).



Hoppas du får vila lite i jul och mellandagarna iaf.

2008-12-15 @ 21:19:19
URL: http://blogg.passagen.se/fri.fe
Postat av: fen

fort och fel..



"Ja, då låter lite..." ska givetvis vara ett DU där istället för DÅ.

2008-12-15 @ 21:20:39
URL: http://blogg.passagen.se/fri.fe
Postat av: Klp

Om rss-läsarna är anledningen så är de ju sannerligen en bra uppfinning för alla operatörer som vill skryta med hög trafik :), fast det känns som den diskussionen gjorts för längesedan. Jag är lite efter.



Beach98 började medvetenheten om behovet och sedan dess hänger det i :)

2008-12-16 @ 08:26:40
URL: http://kaffelattepappan.blogg.se/
Postat av: fen

Jo.. och jag hade med dig på alla 5-7 st jag testade. Nu körde jag inte alla samtidigt, men lite "huller om buller" Men jag vet inte hur mina tester ser ut hos andra, och inte mot blogg.se.

Sen har jag kört 2-3 st program en vecka eller mer nu. Idag har jag rensat datorn från progam. Nu har jag 1 separat läsare kvar.



Haha.. nu slår det mig. Igår noterade jag att jag hade 800 pageloads på min blogg, men idag mitt på dagen låg den på 55. Då tänkte jag "vad alla är upptagna med annat i dag då"... nu först kom jag på att jag har ju haft min egen blogg i rss-läsarna också! tsss...

:))

2008-12-17 @ 00:59:19
URL: http://blogg.passagen.se/fri.fe
Postat av: fen

PS

jag har också en långsiktig plan angående det där med träning. Man vill ju inte göra ett hafsjobb..



DS

2008-12-17 @ 01:00:52
URL: http://blogg.passagen.se/fri.fe
Postat av: Klp

Och plötsligt förstår jag hur en del bloggar på passagens topplista hamnat där ..

2008-12-17 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0