Lördagsfrid

Lilltjut sitter i knät och slår tärning och spelar fia med sig själv. Jag försöker lära honom att säga ' Hallå Vaddå!?'..ingen särskild orsak. Det skulle passa honom att knata omkring och säga 'hallå vaddå' hela tiden.

Det börjar ta sig . 'Laddå Haddå'

Det börjar dra sig mot en kopp kaffe till , innan Buttermutter lovat dammsuga grustaget i hallen.

Förra lördagen åkte jag motorcykel. Idag ligger snön blöt och tung.

Igår gjorde jag och Buttermutter en snöboll. Vi skulle se hur stor vi kunde göra. Den blev lika stor som Lilltjut och lika tung som mig x 2.  Den kommer inte tina i första taget iallafall.

Kommentarer
Postat av: christian louboutin pumps

Very usefull. Thanks!It really is a nice surprise! welcome to visit our website too. you will find lots of fashionI am so lucky.Ct


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0