Summerat 2008

Hittade hos mymlan:

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förr?
Körde en Harley Davidson, det var det spontana jag kom på.


Fick några av dina vänner barn?
Jag tänker och tänker , men nej. Inte 2008

Dog någon i din närhet?
Lyckligtvis inte

Vilka länder besökte du?
Österrike , Slovakien, Finland , Danmark

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?
Bättre form, mentalt och kroppsligt

Vilket datum 2008 kommer du att minnas, och varför?
Jag minns min väns bröllop i slutet av Juli men datumet är borta nu.
7/7 gör vi alltid ngt särskilt, stort eller smått. Bröllopsdag.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Bra fråga. Jag vet inte men är rädd att det mesta hamnat hos ICA

Vad önskar du att du gjort mera av?
Campat..

Vad önskar du att du gjort mindre av?
Nojjat och ältat och surat 

Hur firade du nyårsafton?
I fjällen , i bävernylon.

Blev du kär under 2008?
Jodå

Vilken var den bästa boken du läste?
Fågeln som vred upp världen - Haruki Murakami

Bästa filmen?
Jag tror bara jag såg Mama Mia på hela året och den var en j-a plåga..

Vad gjorde du på din födelsedag?
Det vanliga antar jag. Mysfika på morgonen och nå´n liten paket.

Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Färglös på jobbet , lodig hemma..

Hur höll du dig från att bli galen?
Erfarenhet och motion

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Det vet jag inte om jag gjorde..men det var kul att Obama vann.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?
Dety var nog mest 'opinionen' som gjorde mig förbannad

Vem saknade du?
Saknade ingen just.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
En kollega växte från skitstövel till en bra kollega under en vecka i Norrbotten.
Det är skönt att ha fel ibland.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008?
Att en bra prestation inte ger någon cred utan bara ger ökade krav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0