Lista snodd från kurrylin



Vad heter du: micke
Var bor du: alnö
Trivs du där: ja
Brukar du läsa horoskop: japp, det är rutin
Har du körkort: japp , t.o.m TAXI-leg , men det var längse´n det användes
Favoritdjur: hund-katt-hund-katt-hund-katt-hund...nä..Katt
Festar du mycket: Ne
Sprit, cider, vin eller öl: öl, vin och whisky
Antal kuddar i sängen: två
Äger du ett busskort: nej
Vad åt du till frukost: Fil med müssli o massa fröer o grejer
Har du haft sex denna månad: ne
Nästa mål i ditt liv: tja..det är ju en bra fråga. springa en marathon vore kul.
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt: Fem.
Sov du ensam: Japp.
Din hobby: mina motorcyklar är väl en 'hobby' dårå.
Vad är det för veckodag?: Onsdag.
Vad åt du senast: ceasarsallad.
Vem fick du sms av senast: colalightmamman (numera smoothiemamman)
Vem ringde dig senast: en kund
Godaste ölen du druckit: den kalla Guinnes som serverades efter en svettig rundvandring på bryggeriet i Dublin
Vilka hårfärger har du haft: jag har mörkt hår. Hade ljusa slingor på 80-talet...i 9:an
Vad såg du senast på TV: nyheter - SAAB och f&%/&ing piratebay-blajjet
Vad läser du för bok just nu: Läser om en så´n myspysig deckare, 'den ryske vännen' av Kajsa Ingmarsson
Skostorlek: 42
Hårfärg: mörkbrun
Är du kär i någon: I frun.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej men jag skulle kunna trivas i en storstad.
Dricker du: Jag drack kaffe nyss..
Vilken parfym använder du: Hugo Boss när andan faller på
Vilka skor använder du: Jaha..det var en så´n tjej-lista..
Dagens klädsel: Svarta jeans, svart t-shirt , svarta skor, randiga boxershorts.


Kommentarer
Postat av: RANA

Micke? Det visste jag inte. :-) Hej hej.



"Vilken parfym använder du: Hugo Boss när andan faller på." Hahaha, DET visste jag.



"Vilka skor använder du: Jaha..det var en så´n tjej-lista." Hahaha! Låt inte så sur för det. ;-)



Trevlig helg på dig!

Rana

2009-02-20 @ 16:01:10
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/
Postat av: Klp

Hej hej o Tack det samma.

2009-02-21 @ 11:27:13
URL: http://kaffelattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0