Vissa ord

- Går det bra sådär?

-Njaa..jag vet inte...gör jag rätt nu..?

- Jag tror det....

...........
............
...........

- Såhärdå?

-Ja det verkar okej..

.................
.................
.................
.................

-Ska jag..?

- Ja , prova du...

-Ojdå...

- Men nu så..eller?

- Njaa..jo..nuså..tror jag..

En konversation man inte vill höra när man ligger med käften uppfläkt i tandläkarstolen och två vitklädda fruntimmer fumlar med borrar , huggkrokar, nålar och jag vet inte vad...

Men nu har det gått en vecka och jag kan ju t.o.m öppna munnen igen.

Kommentarer
Postat av: heaven

2?

Wow....du måste ju ha varit överlycklig:)

2008-04-05 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0