Den här listan..

Hur svarar du i hemtelefonen? -Ja det är Sven  ?

Hur svarar du i mobiltelefonen?  Ja det är Sven ?

Ringer det mycket till dig? Nej, det ringer bara till Colalightmamman

Ringer du mycket? På jobbet visst, inte hemma.

Vem ringde du senast? En kompis faktiskt, han var inte hemma

Hur mycket pengar har du? Jag vet inte..jag har börjat handla på kredit för att undvika "Köp medges ej" på Ica..det är så jävla tradigt.."Jahaa..men då ska vi ta ett annat kort här ser du..*svett svett*...

Senast kramat och när? Sönerna i morse

Antal timmar sömn inatt? Sex

Sov du ensam? Nej

Vem sov du hos senast? Annat än hemma ? Scandic i Skellefteå

Vem sov hos dig senast? Svärmor och svärfar

Vem vet mest om dig? Min mamma antagligen

Vem vet du mest om? Mig själv

Vad ser du fram emot? Att bara sitta o garva med goa vänner i helgen.

Vad vill du ha just nu? Struktur på jobbet, och kaffe

Vem hånar du? De som förtjänar det..i tysthet

Vad längtar du mest efter?  Att bara sitta o garva med goa vänner

Vem vill du helst slippa? Han slipper jag numera

Vem stör du dig på? Ingen just....eller jo , Måns Zelmelöw (stavning)

 Vem vill du sova bredvid inatt? Colalightmamman utan barn emellan ?

Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss

Vilken årstid är det nu? Höst

Anser du dig själv snygg?Det händer

Har du varit kär? Jomenvisst

Är du kär nu? Ja

Är du en bra partner? Jag har mina dåliga sidor..

Har någon varit otrogen mot dig? Vet inte

Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej

Har du varit otrogen? Nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Inget av det

Vad åt du senast? Lunch...en skittrist kycklingsalas på McD. Smakade vattnig ättika.

Är du polare med grannarna? Japp

Har du varit utomlands? Jomenvisstharjagdet.

Var är dina syskon just nu?Oj.. Linköping , Vimmerby, Malmö, Vetlanda,Växjö och Moheda.

Vilken tid gick du upp imorse? kl 5:30

Vad gjorde du kl 2 inatt?sov tungt

Vad är det första du gör på morgonen? Kaffe

Vad ska du göra efter det här? Åka till dagis

Ne , jag heter inte Sven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0