Linköping

Jag åkte ner i fredags. Själv. Köra timme ut och timme in i ensamhet. Tänka. Drömma. Fundera.Filosofiera.
Det är lika skönt som sovmorgon. Jag behöver det. En stund att reflektera och tänka tankar utan att bli avbruten.

Gick i skogen och plockade svamp. Utan krav. Slog mig ner på en stubbe och rökte i solskenet och njöt av tystnaden. Jag riktigt känner hur jag fylls på med kraft. Jag är så förbannat priviligerad. Jag har möjlighet att komma ifrån såhär. Jag har en fru som uppskattar samma saker. Som unnar. Precis som jag unnar henne.

I bilen hem på söndagen kunde jag inte sluta tänka på hur mycket jag älskar henne.


Kommentarer
Postat av: heaven

Rökte?

Mmm...ensamhet är viktigt!

2007-11-05 @ 10:36:23
Postat av: klp

Ensamhet är en bristvara för vissa och ett helvete för andra. Knepigt det där. det borde råda social jämlikhet, man borde dela med sig , kasta in ungarna till gamla granntanten i större usträckning.

Jag är över 18, alltså kan jag röka när jag vill :)

2007-11-06 @ 15:57:52
Postat av: mymlan

Ahh! Du bloggar igen! Har inte varit här på skitlänge, trodde du lagt ner.

Fint skrivet, men jag säger som Heaven... rökte? Nu tappar ju jag hoppet ju. :/

2007-11-15 @ 22:07:07
URL: http://mymlanthereal.wordpress.com
Postat av: klp

Jag balanserar snyggt på gränsen att kunna njuta av tobak när jag känner för det , inte för att jag måste. Men det är svårt förstås..det vore säkert lätt att trilla dit och bli vanerökare igen.

2007-11-21 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0