Carl Bildt & Maria Wetterstrand

Jag har upptäckt fler bloggare som länkar till dessa två. Varför gör vi det? Vill vi säga:
 
-'Näe stopp-kolla-vi gillar båda..vill ta inte ställning inte hehe..inga problem..vi..har det bra..nu ska vi inte bråka'

Maria åker därför ut. Den dagen hon offentligt ber Yvonne Ruwaida att åka mindre taxi och cykla mera kanske hon får komma tillbaka. Hon kanske tror att det hon säger betyder mera än det hon skriver ?


http://blog.mp.se/mariawetterstrand/archive/2007/09/06/30-kilo-extra.aspx#comments


Kommentarer
Postat av: heaven

Jag utmanar henne, och de som hon, istället att INTE ta taxi ngnstans när de blir 'stora'....

2007-12-20 @ 09:28:21
Postat av: klp

H: Jag å andra sidan tycker att hon inte borde åka taxi ingenstans ngt mera...

2007-12-20 @ 09:45:33
Postat av: mymlan

Jag har ingen aning för jag länkar inte till nån av dom. :)

2007-12-22 @ 01:39:51
URL: http://mymlanthereal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0